Natuurlijk wil je snel weten waar je aan toe bent. In dit scherm krijg je alle cijfers op een rijtje te zien.
Inzicht in al je evenementen of alleen van één evenement (met de dropdown).
Je kan dit evenement vastzetten door de checkbox aan te klikken.
Naast het selecteren van het evenement vind je de vastgelegde periodes, Totaal (over het totaal van de verkopen, Vandaag, Gisteren, laatste 7 dagen Deze maand, vorige maand. Je kan natuurlijk ook een eigen periode selecteren.
Alle cijfers op een rijtje en duidelijk inzicht wat je hebt omgezet, hoeveel tickets van welk type je hebt verkocht en hoeveel mensen je kan verwachten. Dit kan je ook delen met een partner. Zo kan je de verkoop statistieken delen met een partner die voor je tickets verkoopt of met een locatie die weten wil hoeveel mensen er komen.
Je kan een statistiek ook delen met een derde partij. Zo kan je aangeven welke periode deze statistiek gedeeld mag worden, wel evenement en op basis van welke “tag”. Een unieke url wordt gegenereerd die je kan delen van jouw externe partner.
De volgende statistiek laat afhankelijk van je periode keuze en evenementen de omzet zien van je selectie.
Zo heb je direct inzicht in het aantal tickets verkocht, de omzet en het percentage mannen en vrouwen.
Een Tiqs Tag is een eigen “label” die je een een marketing/verkoop kan hangen. Zo’n tag geeft je een extra mogelijkheid om de verkoop in kaart te brengen./ De Tag wordt meegegeven aan de shop en kan in combinatie met ook aan een Ambassadeur worden gekoppeld.
Weten waar je bezoekers vandaan komen maakt het nog makkelijker om je straat campagne effectief gestalte te geven. Maar geeft je ook meer zicht op de bezoekers stromen en het is dan ook handig om dit voor je calamiteiten plan te hebben.